FANDOM

Etap IEdytuj

Semestr pierwszy jest bardzo wazny z pierwszego semestru liczy sie ocena na koniec roku szkolnego. W drugim semestrze jest mniej nauki niz w pierwszym. Najwazniejsze tematy w semestrze I to:

  • Starting point.
  • Londoner.
  • Dzial I.
  • Dzial II.
  • Dzial III.

Etap IIEdytuj

Semestr drugi jest bardzo wazny ,z drugiego semestru jest ocena ktora swiadczy o tym jaka uczen otrzyma ocene na koniec roku szkolnego. Nauczyciele od Jezyka angielskiego stwierdzili ,ze na koniec semestru drugiego udziela mozliwosci poprawy ocen z pierwszego semestru. Etap oznacza poczatek i koniec. Uczen nie musi czekac na koniec roku szkolnego , moze poprawic ocene do dwuch tygodni po jej wpisaniu.

Wydarzenia w naszej szkoleEdytuj

Imprezy zabawy po Angielsku

Muzyka bardzo fajna po Angielsku . Za dobre zachowanie uczen dostaje ocene za Aktywnosc. Oceny zostaly wpisane do dziennika elektronicznego . Co dziennie uczniowie ogladaja film pt,,Wspaniale stulecie w ramach lekcji. Na zakonczenie sezonu II odbedzie sie test. Tak samo jak z sezonu III. Na koniec sezonu III uczniowie dostana ankiety i napisza test na ocene z sezonu II, III. Opiekunem i organizatorem zabawy jest Krzysztof Gergowich nauczyciel Jezyka angielskiego. Wychowawcy podczas przygotowan do filmu dadza dzieciom slodycze i napuj . Udzial w zabawie klasa:

  • 4a
  • 4b
  • 4c
  • 5a
  • 5b 
  • 5c
  • 5d
  • 5e
  • 6a
  • 6b
  • 6c
  • 6d

K.Gergowich

Więcej z Fandomu

Losowa wiki